De servicedesk van de toekomst

Tiko Smetsers, Business Development Manager bij ArrangeGroup, deelt zijn visie op de servicedesk van de toekomst. Wat is de volgende stap na de regisserende servicedesk? Hoe behoud je de ontwikkelingsdrang en hoe blijf je als servicedesk vernieuwend? En welke ontwikkelingen zijn hierbij bepalend? Presentatie door Tiko Smetsers van ArrangeGroup.
 
Tiko Smetsers heeft Facility Management gestudeerd en werkt sinds 2011 bij ArrangeGroup. Tiko is gestart in de rol van Interim Professional en is sinds twee jaar werkzaam als Business Development Manager. In deze functie is hij verantwoordelijk voor alle innovaties, nieuwe ontwikkelingen en out of the box-oplossingen op het gebied van Facility Management. Met zijn creativiteit en innovatievermogen wil Tiko ‘nog niet bestaande’ facilitaire oplossingen creëren om zo aan de veranderende wensen en behoeften van onze klanten te voldoen. 

Klik hier om u aan te melden.

Ook te zien op:

Woensdag 18 januari 2017 (TOPdesk Theater)

 
12.30 - 13.00 De servicedesk van de toekomst
TOPdesk

Vrijdag 20 januari 2017 (TOPdesk Theater)

 
12.30 - 13.00 De servicedesk van de toekomst
TOPdesk
 
Event locatie   Brabanthallen
Diezekade 2
5222 AK 's-Hertogenbosch Plan een route
Facility for Future wordt georganiseerd door 2XPO B.V., een werkmaatschappij van Libéma.© 2016 2XPO B.V.
Om je beter van dienst te kunnen zijn maakt 2xpo gebruik van cookies. Meer informatie