Klantgerichtheid (g)een koud kunstje

Hoe wordt je zo’n organisatie waarin betrokken collega’s met passie werken aan creatieve manieren om klanten enthousiast te maken? Hoe zorg je dat je echt klantgericht of klantgedreven bent en het niet, net als velen, ook een beetje doet? Wat zijn de uitdagingen die je daarin tegen komt en hoe ga je die te lijf? H3ROES brengt jaarlijks een overzicht van trends en ontwikkelingen uit in klantgericht ondernemen en geeft daarmee richting aan professionals met de ambitie om een next level te bereiken. Rob Beltman zal gesignaleerde trends helpen duiden en tips geven hoe je als Facilitair Manager jouw organisatie kan uitdagen de grenzen te verleggen. 
 
Rob Beltman is marketeer en expert op het gebied van klantgericht ondernemen. Hij is mede-oprichter van H3ROES, een coöperatieve vereniging van klantgedreven professionals. Rob is  meer dan vijftien jaar actief in het marketingvak, als adviseur, begeleider, docent, onderzoeker en auteur. Hij heeft inmiddels honderden organisaties begeleid bij marketingvraagstukken en vele publicaties op zijn naam, waaronder 5 marketingboeken. Zijn meest recente boek ‘De Marketingorganisatie van de Toekomst’ kwam in november 2016 uit. 
 
Event locatie   Brabanthallen
Diezekade 2
5222 AK 's-Hertogenbosch Plan een route
Facility for Future wordt georganiseerd door 2XPO B.V., een werkmaatschappij van Libéma.© 2016 2XPO B.V.
Om je beter van dienst te kunnen zijn maakt 2xpo gebruik van cookies. Meer informatie