The 1 million dollar question

Hoe duurzaam ondernemen te implementeren in uw business?

De huidige generatie topmanagement is opgegroeid met economische groei en aandeelhouderswaarde. Deze opvoeding nemen we mee, in de manier waarop denken en hoe we beslissingen nemen. Vaak niet duurzaam want we stellen vaak andere prioriteiten en we zijn het nog niet gewend.
Anno 2017 beginnen de meeste wel te zien dat het niet goed gaat met onze planeet en dat het anders moet. Echter, ze weten nog niet goed hoe of willen de consequenties niet dragen. Vaak botste duurzame keuze ook met hun ‘deliverables’ gebaseerd op KPI’s als winst, omzet en korte termijn doelen.
Rob Westerik, eigenar van Leef je Merk legt uit waarom het een niet perse beter of slechter is dan de ander, wijst op voor en nadelen en onthult de ‘1 million dollar question’.
Marcel Olislagers, managing director van Your Reputation licht in zijn lezing  toe hoe professionele commutatie rondom duurzaamheid bijdraagt aan de overall reputatie van de organisatie. Hij spreekt over hoe MVO bijdraagt aan loyale werknemers en een betere reputatie naar belangrijke stakeholders zoals klanten, medewerkers, financiers en leveranciers.
 
Marcel is een communicatieprofessional wiens werkzaamheden liggen op het snijvlak van  “Communicatie, Innovatie en Technologie”. Hij begeleidt bedrijven in communicatie- en merkstrategieën vanuit digitale innovatie en online service concepten.
Rob Westerik is eigenaar van “Leef je Merk”. Een  door de wol geverfde business-coach door 13 jaar Unilever, 2 jaar advocatuur en meer dan 8 jaar zelfstandig ondernemerschap. Heeft een allergie voor onechtheid en bouwt daarom aan ‘echte’ merken.
 

 
Event locatie   Brabanthallen
Diezekade 2
5222 AK 's-Hertogenbosch Plan een route
Facility for Future wordt georganiseerd door 2XPO B.V., een werkmaatschappij van Libéma.© 2016 2XPO B.V.
Om je beter van dienst te kunnen zijn maakt 2xpo gebruik van cookies. Meer informatie