De toekomst van leerruimtes: Bewijs gebaseerd op een paradigmaverschuiving

Maakt een paradigmaverschuiving  in studentenmethoden en manieren van onderzoek, de universiteiten en hun bezittingen, infrastructuur, systemen en processen niet funtioneel?

Tijdens bepaalde periodes van een school periode worden professors vaak geconfronteerd met lege collegezalen. Dit onderzoek toont wanneer en waarom dit verschijnsel voorkomt en of de studenten zich ergens anders mee bezighouden.

Mal Ashall is hoofddocent in the School of the Built Environment in Liverpool John Moore’s University en een BIFM Assessor. Zijn vakgebieden zijn vastgoed en facility management; duurzaamheid; BIM in FM; financieel vastgoed management en servicekosten; en onderhoud management. 
 

Future Learning Spaces: Evidence Based Space Analysis

Has a paradigm shift in student methods and modes of study, rendered universities and their estates, infrastructure, systems and procedures dysfunctional?
 
 During specific periods of a semester academics are often faced with empty lecture theatres. This research aims to investigate when and why this occurs and are the students engaged in ‘work’ elsewhere?
 
Mal Ashall is a Senior Lecturer in the School of the Built Environment, Liverpool John Moore’s University and a BIFM Assessor. His key areas are: Property and Facilities Management; Sustainability; BIM in FM; Property Financial Management and Service Charge; and Maintenance Management. 
 
 
Event locatie   Brabanthallen
Diezekade 2
5222 AK 's-Hertogenbosch Plan een route
Facility for Future wordt georganiseerd door 2XPO B.V., een werkmaatschappij van Libéma.© 2016 2XPO B.V.
Om je beter van dienst te kunnen zijn maakt 2xpo gebruik van cookies. Meer informatie