Hoe meet je de samenwerking met je dienstverlener?

KPI (kritische prestatie indicatoren) ging voorheen vooral over het grip krijgen op de bedrijfsprocessen van de leverancier en in mindere mate over de samenwerking en het resultaat van alle inspanningen; dit wil ik zien, ervaren, voelen, zo hebben we het bedoeld: het klopt!
Er is een verschuiving gaande. In de indicator benadering is een duidelijke trend te herkennen naar de effectiviteit van de samenwerking en het resultaat. Naast de bekende smartkenmerken van een KPI: specifiek, meetbaar, acceptabel, realiseerbaar, tijdsgebonden, voegen wij hier dan ook graag stimulerend aan toe. Het gaat uiteindelijk niet om de KPI, maar om benodigde data voor de ontwikkeling naar optimalisatie.

Tijdens deze interactieve presentatie, neemt Margriet van Dijken het publiek mee op de route om te komen tot relevante vernieuwende KPI. Margriet van Dijken is directeur van Atir Schoonmaakstrategen
 
Event locatie   Brabanthallen
Diezekade 2
5222 AK 's-Hertogenbosch Plan een route
Facility for Future wordt georganiseerd door 2XPO B.V., een werkmaatschappij van Libéma.© 2016 2XPO B.V.
Om je beter van dienst te kunnen zijn maakt 2xpo gebruik van cookies. Meer informatie