Hospitality management bij VGZ, van gevoel naar inzicht

Op basis van praktijkervaring nemen wij u mee in hoe hospitality meetbaar gemaakt kan worden in de vorm van prestatie indicatoren. Hospitaliy is veelal gevoel en daar is goed op te sturen, maar weinig op te bewijzen. Voor onze opdrachtgevers maken wij het gevoel tastbaar. Aan de hand van de customer journey benoemen we meetbare elementen, die we koppelen aan de beleving van de eindgebruiker en opdrachtgever en maken zo onze prestatie inzichtelijk. We zorgen ervoor dat de klant vanuit haar regierol kan sturen op prestatiegegevens en ‘in control’ blijft over haar uitbesteedde dienstverlening.
Binnen deze sessie worden ervaringen gedeeld met het vertalen van hospitality dienstverlening naar prestatie inzicht en zijn wij benieuwd naar de ervaring en mening van het publiek over de waarde van deze werkwijze.

Chiel op den Brouw is Implementatie- en Performance Manager bij TROTS.
Frans Wip is Teamcoördinator bij TROTS voor de klanten VGZ Arnhem, Heerlen, Eindhoven en Gorinchem, Woonplus Schiedam, Van Wijnen Dordrecht en Rosmalen en RIBW Nijmegen Rivierenland.
 
Event locatie   Brabanthallen
Diezekade 2
5222 AK 's-Hertogenbosch Plan een route
Facility for Future wordt georganiseerd door 2XPO B.V., een werkmaatschappij van Libéma.© 2016 2XPO B.V.
Om je beter van dienst te kunnen zijn maakt 2xpo gebruik van cookies. Meer informatie