Lancering software-update voor efficiënte dienstverlening

TOPdesk heeft een nieuwe versie van zijn gelijknamige software uitgebracht waarmee organisaties hun dienstverlening efficiënt kunnen organiseren. De software ondersteunt servicedesks en andere dienstverlenende afdelingen bij het uitvoeren en beheren van hun werkzaamheden. Deze versie creëert een volledig nieuwe service-ervaring voor eindgebruikers. Ook het behandelaarsgedeelte is opnieuw gestyled en heeft een modern uiterlijk gekregen.

Mensen zijn steeds meer zelfvoorzienend; antwoorden op hun vragen zijn eenvoudig online te vinden. De software zorgt niet alleen voor meer zelfstandigheid voor eindgebruikers, maar ook voor minder herhalend werk voor behandelaars. Het selfserviceportaal is vernieuwd en is een kennissysteem, dienstencatalogus en plek om verzoeken in te dienen in één. Het ontwerp is overzichtelijk, modern en gemakkelijk in gebruik voor ondersteunende afdelingen en eindgebruikers.

Meer info: www.toekomstvanservicemanagement.nl
Event locatie   Brabanthallen
Diezekade 2
5222 AK 's-Hertogenbosch Plan een route
Facility for Future wordt georganiseerd door 2XPO B.V., een werkmaatschappij van Libéma.© 2016 2XPO B.V.
Om je beter van dienst te kunnen zijn maakt 2xpo gebruik van cookies. Meer informatie