Facility for Future 2017 brengt innovaties voor het creëren van facilitaire meerwaarde

Nieuw hoogwaardig facilitair event van, voor, door en met het vakgebied

Uit onderzoek van FMN, de beroepsvereniging voor het facilitaire domein, blijkt dat er een brede behoefte is aan inhoudelijk event rond ontwikkelingen trends en innovatie binnen het facilitaire werkveld. Daarom heeft FMN samen met vooraanstaande spelers in het vakgebied en beursorganisator 2XPO het initiatief genomen voor het nieuwe event: Facility for Future. De eerste editie vindt plaats van 18 t/m 20 januari 2017 in 1931 Congrescentrum en de naastgelegen Brabanthallen in Den Bosch. Traditiegetrouw is dit de week van de nieuwjaarsreceptie van FMN, die dan ook op Facility for Future plaatsvindt.
 

Door de opkomst van nieuwe technologieën zoals smart buildings, connected office, gebruik van big data en robotisering verandert de inzet van facility management. Ook andere trends en ontwikkelingen hebben grote impact op het vakgebied en organisaties. Denk aan: de toetreding van nieuwe generaties op de arbeidsmarkt, de war-on-talent, health en de zogenaamde work life fusion. Daarnaast vragen de steeds veranderende en hogere eisen op het gebied van hospitality, veilig werken, duurzame inzetbaarheid, mvo en workplacebranding voortdurend om innovatieve oplossingen.
 
Hoogwaardig event dat richting geeft en positioneert
“Er is een duidelijke behoefte aan een event dat inspeelt op al die trends en ontwikkelingen”, aldus FMN-voorzitter Natalie Hofman, “Facility for Future is het event dat zowel richting geeft aan de toekomst van het vakgebied als aan de rol van de facilitair professional en waarbij we facility management kunnen positioneren als belangrijk strategisch vakgebied met toegevoegde waarde voor organisaties.”
 
Op inspirerende wijze neemt Facility for Future 2017 de bezoeker mee in de ontwikkelingen van het facilitaire vakgebied en de bijdrage daarvan aan het creëren van meerwaarde in en voor organisaties. Innovatie, inspiratie, kennisoverdracht en ontmoeting staan centraal op dit hoogwaardige event.

Facility for Future 2017 biedt een vernieuwend inhoudelijk programma in de theaters, aansprekende keynote-speakers van binnen en buiten het werkveld rond de actuele thema’s van vandaag en morgen, een dagelijkse topseminar en een laagdrempelige, thematisch ingerichte beursvloer. Er zijn belevingspleinen en diverse exposities op het gebied van innovatie, gebouwbeheer en het productieve kantoor.
 
Facility for Future 2017 richt zich specifiek op beslissers en beïnvloeders. Denk daarbij aan: directieleden, facility managers, asset managers, property managers, vastgoedontwikkelaars, HRM professionals en (interieur-)architecten.

Founders
Het event wordt ondersteund door de founders Facilicom, Sodexo, Yask, Hago, Hutten Catering, Planon, D&B The Facility Group, Bruynzeel Storage Systems, Sparq, ISS, Atir Schoonmaakstrategen en TOPdesk. Daarnaast is er een brede adviescommissie met vertegenwoordigers uit verschillende maatschappelijke organisaties en branche- en beroepsorganisaties uit aanpalende vakgebieden. Facility for Future 2017 wordt dan ook nadrukkelijk een event van, voor, door en met het vakgebied.
Event locatie   Brabanthallen
Diezekade 2
5222 AK 's-Hertogenbosch Plan een route
Facility for Future wordt georganiseerd door 2XPO B.V., een werkmaatschappij van Libéma.© 2016 2XPO B.V.
Om je beter van dienst te kunnen zijn maakt 2xpo gebruik van cookies. Meer informatie